IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Królestwo Nevadur

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Allameris

Allameris

Liczba postów : 74
Join date : 11/09/2012

Królestwo Nevadur Empty
PisanieTemat: Królestwo Nevadur   Królestwo Nevadur EmptyPon Lis 26, 2012 8:15 pm

Ukształtowanie Terenu:
Obszary które ukształtowały powierzchnię są kotlinami, wyżyny oraz przełęczami górskimi. Fauna jest mało rozwinięta i mało jest terenów nizinnych dlatego część rośnie na wyżynach i dolnej części gór przez co na wyżynach można spotkać małe skupiska drzew liściastych i iglastych. Niedaleko można odnaleźć  równinę która graniczy z Denarią. Naturalnie źródła rzek znajdują się właśnie tu tworząc z początku małe strumienie które przeobrażają się potem w szerokie rzeki. Klimat jest umiarkowany a hal górski, otacza  wielka i gęsta mgła.

Opis i Historia Królestwa:
Historia królestwa liczy się od stworzenia krainy po Erę Pradawną gdzie powstała rasa Wilkołaków. Pradawni mieszkańcy zaczęli budować w tym czasie zamek i miasto oraz otoczyli grubym skalistym murem wokół nich. Pierwszymi  założycielami tej rasy byli bogowie którzy nazywali się Maraza i Nessa, nadali oni kolejne pokolenie swoim potomkom. Później zapoczątkowała nowa Era Exodus która przyniosła im jedynie chaos. W tym czasie przed wojną narodzili potomni Melfir, Armus i Eldor. Po kilku dniach zaczęła się wojna z Imperium Aerdwan innym słowem krwiopijcami. Wojna między Nevadur a Aerdwan trwała 20 lat. Mieszkańcy byli mordowani i brani do niewoli. Tereny zostały zniszczone przez wroga. Niestety w bitwie polegli przywódcy, zostawiając testament dzieciom który z nich ma zostać nowym przywódcą po ich śmierci. Najstarszy syn Melfir został nowym przywódcą który brał też udział żeby pomścić rodziców, i jego bracia którzy wcielili się do wojska chcieli też tego dokonać oraz walczyć z nim do śmierci. Mijały lata wojny kiedy zachorował na niewyleczalną chorobę i zmarł niespodziewanie wtedy rozpętała się Anarchia, rada starszych musiała zająć się obowiązkami przywódcy aż do wyborów nowego władcy.  Zarazem po śmierci przywódcy pojawił się niespodziewanie waleczny Sethius syn Eldora i Mirry, zakończył wojnę. Miał on wielki temperament nowego przywódcy dlatego został wybrany na nowego władcę, mieszkańcy i rada starszych mieli nadzieję, że szybko go nie stracą jak tamtych. Po ciężkich czasach Seth wybrał na swoją żonę Arissę, ukochaną z dzieciństwa która w późniejszym czasie urodziła trójkę dzieci Navitę, Arkona i Artosa. Armia wygoniła wroga z ich terenów, mogli zacząć porządki, od przebudowy królestwa do pochowania poległych w alei zasłużonych w walce za wolność dla nowego pokolenia.  Era w końcu się skończyła i nadeszła nowa, Era Everald czasy wczesnego średniowiecza, nadeszły nowe prawa w ich kodeksie oraz dużo postanowień,  jednym z nich było, że zostaną królestwem neutralnym dla innych królestw które nie grożą im żadnym niebezpieczeństwem, nowa obrona przeciwko wrogom oraz w tym czasie nazwali zamek na cześć Marazy i miasto Seagil. Przywódcy oddali dowodzenie swoim potomkom Navicie i Arkonowi. Nie wiadomo jednak czy królowie zostali otruci czy po prostu odeszli ze swoich terenów odkrywając nowe obszary krain. Navita postanowiła wprowadzić w prawa kodeksu pakty i sojusze z innymi krajami jak Denaria i Arvandor. Navita i Arkon umarli na starość, nie zostawiając żadnego potomka nie zapoczątkowując nowego pokolenia władców. Nastała kolejna Era Veledii która miała zapoczątkować  harmonię na ziemi bez żadnego chaosu.  

Siedziba Królów:
Zamek jak zamek, ot co. Wilkołaki - przynajmniej Przywódca - nigdy nie zwracały uwagi na wygląd toteż zamek królewski owszem wyróżnia się z tłumu, ale na pewno nie jest jakoś bogato ozdobiony. Za to jego mury obronne - bajka! Nikt się przez nie przebije.

Byli królowie:  

Maraza i Nessa  – Założyciele i Przywódcy w krainie Nevadur swojego królestwa. Posiadający wielką wiedzę i doświadczenie w życiu, dlatego zostali wybrani przez radę starszych, mając nadzieję że dobrze będą wykonywali swoją pracę, po późniejszym czasie jego żona urodziła mu trzech synów: Melfira, Armusa i Eldora. Powiadali że posiadali więcej potomków nich tych znanych ale czy to była prawda nikt nie wie.

Sethius i Arissa – Drugie pokolenie władców, Sethius jest synem Eldora i Mirry. Eldor był najmłodszym synem Acolet i Nessy, który nie chciał władcy dlatego był jedynie w organizacji Zakonu Ostrego Kła który też dowodził Armią podczas Wojny z Wampirami niestety też poległ wraz z jego rodziną. Sethius pojawił się niespodziewanie podczas narady wyboru nowego przywódcy. Rada spotkała go przez przypadek na zebraniu kandydatów, z początku mu nie wierzyli każąc mu udowodnić jego tożsamość. Pokazał on radzie znamię które miał na ramieniu, swoisty znak jego rodziny w ten sposób został nowym przywódcą mając też nadzieję że poprowadzi ich ku zwycięstwa. Seth posiadał również młodszego brata Ergona który jedynie został doradcą jego oraz też miał swoją wybrankę serca Arissę była mianowana na przywódczynię. Ona miała pochodzenie szlacheckie i pochodziła z porządnego domu. Posiadała Tytuł Księżnej. Po jakimś czasie Arissa urodziła Sethiusowi córkę i dwóch synów: Navitę oraz Arkona i Artosa. Sethius doprowadził krainę do wzmocnienia i wzmocnił ochronę mieszkańców oraz swoją rodzinę, napisał w czasach średniowiecznych swój testament że tron dostaje Arkon i jego córka Navita. Przywódca zachorował na ciężką chorobę i po pewnym czasie zmarł, a jego załamana utratą swego męża, żona popełniła samobójstwo. Po ich stracie  potomkowie zostali mianowani na nowych władców którzy mają dokończyć dzieło swoich przodków.

Arkon i Navita – Trzecie pokolenie władców, Arkon i Navita są potomkami Sethiusa i Arissy. Posiadają najmłodszego brata Artosa który zasiedlił się na dzikich terenach nie miał ochoty być przy nich, bo był inny niż reszta wolał nie mieszać się do polityki.  Po pewnym czasie Przywódcy zniknęli bez żadnych wieści, nie wiadomo czy zostali zamordowani czy po prostu mieli już dosyć bycia władcami to już tylko pogłoski.

Przywódcy:

Rodzina Królewska: Kenji Hayashi

Opis Stolicy: Kamienne miasto w całości zbudowane ze skał, pozostałości drzew mówią o przeszłości, kiedy to ogromne tereny były porośnięte bujną roślinnością a szum wysokich drzew brzmiał jak piękna muzyka. Teraz mieszkańcy musieli przystosować się do trudnych warunków. Skaliste domy, skaliste podwórka skaliste dziedzińce i tylko czasem wiatr grający w konarach nielicznych drzew wspomina dawne dzieje.

Mieszkańcy: Zamieszkują Wilkołaki, Zmiennokształtni posiadające cechy wymieszane.

Prawa Panowania:
Prawa Panowania na ogół są przekazywane z pokolenia na pokolenie jako pierwsze, ale zastępcy z rangi arcyksiężnych, doradców/zastępców Przywódców Królewskich oraz ze społeczeństwa szlacheckiego posiadają prawo do bycia nowym przywódcą i przywódczynią. Przywódcy mają prawo wybrać osobę jeśli ich potomek nie jest przygotowany psychicznie na bycie władcą.

System Władzy: Królestwo

Armia: Szacuje się między 230 tysiące, a 500 tysięcy, niestety jest zbyt liczna aby dokładnie policzyć, możliwe nawet, że jest ich jeszcze więcej... W końcu każdy mieszkaniec jest w stanie walczyć.

Technologia Militarna:

Rycerze Pazura - Każdy wilkor i wilczar, wilkołaki nie mogą do tego oddziału należeć. W ludzkiej formie posługują się każdą bronią, są w stanie nawet przejąć na czas bitwy uzbrojenie przeciwnika.

Rycerze Księżyca - Każdy wilkołak, używają własnych pazurów lub kłów, albo broni jednoręcznej, często z tarczą. Dzięki temu, że walczą w formie wilczej są szybsi, silniejsi i wytrzymalsi, zwyczajnie posiadają każdą cechę wilkołaka.

Hierarchia Armii:

Prefekt Gwardii - Czyli dowodzący armią przywódcy. Jest to wilkołak, acz zdarzały się też przedstawicielki płci pięknej na tym stanowisku. Jego bądź jej znakiem rozpoznawczym jest złoty pierścień, który w dniu otrzymania rangi dostają od samego władcy.

Wojownik - Wilkołak walczący w wojsku przywódcy. Są wybornymi jak sama nazwa wskazuje wojownikami. Odporni na ból, zadziwiająco szybcy i silni.

Zwiadowca - Przeczesuje tereny królestwa i informuje o napotkanych zagrożeniach bądź innych ciekawych informacjach przywódcę. Zwykle poruszają się w grupach trzyosobowych albo w parach.

Assasyn - Zabija na zlecenie przywódcy i innych wilkołaków. Niezwykle cichy, spokojny, mistrz w skrytobójstwie. Za swoją robotę otrzymuje opłatę oczywiście.

Szpieg - Podsłuchuje, plotkuje, wie o wszystkim! A potem po zdobyciu informacji spisuje raport i przekazuje go prawej ręce przywódcy. Gdy ten uzna jego pracę za dobrą trafia ona do władcy, który najlepszych szpiegów sowicie nagradza.

Stosunki Polityczne.

[/b]
Stosunki Dobre
Stosunki NeutralneStosunki Złe 
Vallheris, AtlantisVendicare, ArvandorThangaldaros, Aerdwan, Denaria


Religia:


  • Maraza– Jest założycielem wilkołaków i byłym przywódcą  który został wpisany jako Bóg Mądrości i Męstwa.
  • Nirvana/Nessa  –  Bogini rzeki i gór, jest żoną Boga Marazy.
  • Melfir – Bóg Śmierci i Życia. Syn Bogów Nessy i Marazy.


Handel: Istnieje

Produkcje: Trucizny do łuków, gliniane naczynia, amulety oraz bronie, skórzane uzbrojenie, oraz skóry ozdobne.

Stan skarbca:
14 040 624 000 koron (4 500 200 florenów)
Powrót do góry Go down
 

Królestwo Nevadur

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Bogowie Nevadur.
» [Nevadur] Rangi Wilkołaków
» [Królestwo] Atlantis
» Królestwo Denaria
» Królestwo Thangaldaros.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Istnienia - strefa gracza :: Księga Powstania :: Księga o Venderii :: Księga Domen-


Styl i ogłoszenie zostały wykonane przez Allameris. Za pomoc w kodzie pragnę podziękować Ashe.Kod w stopce jest autorstwa Konwers.

Właścicielką i pomysłodawczynią jest Allameris/Seiren Kuran. Współzałożyciele to Malcalen oraz Natsu. Forum chronione Prawami Autorskimi.




BANNERY




BFF




BUTTONY

TOPLISTY