IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Klasy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Malcalen

Malcalen

Liczba postów : 227
Join date : 14/06/2013

Klasy Empty
PisanieTemat: Klasy   Klasy EmptySob Cze 15, 2013 4:43 pm

CZARNOKSIĘŻNIK:
Opis: Czarnoksiężnicy są panami cienia, płomieni oraz demonicznych mocy. Są oni klasą, która może zarówno zatruwać swych przeciwników  chorobami i klątwami, ciskać pociskami z ognia i cienia na polu walki oraz przyzywać demony, aby te wsparły ich w boju. Mimo, że warlock jest klasą zadającą ogromne obrażenia ze sporego dystansu...

DRUID:
Druidzi są strażnikami świata oraz panami natury, dysponującymi szerokim wachlarzem umiejętności.
Potrafią doskonale leczyć, usuwać trucizny oraz wskrzeszać swych kompanów w trakcie walki. Druidzi również dowodzą niszczycielskimi mocami natury, atakują przeciwników potężnymi pociskami energii i przywołują roje insektów...

MAG:
Opis: Magowie władają żywiołami ognia, mrozu oraz magiczną energią aby niszczyć lub neutralizować swych wrogów. Są oni potężną klasą, która ma możliwość zadawania ogromnych obrażeń na odległość, ciskania pociskami żywiołów w pojedynczy cel, czy atakowania wrogów znajdujących się na pewnym obszarze.

PALADYN:
Opis: Obrońcy Świętego Blasku oraz szlachetni wojownicy, paladyni wspierają swych sojuszników dzięki świętym aurom oraz błogosławieństwom, które chronią ich przyjaciół oraz zwiększają ich umiejętności. Noszący ciężkie zbroje, mogą przetrwać nawet najpotężniejsze obrażenia w czasie walki.

SZAMAN:
Szamani są duchowymi przywódcami swych plemion I klanów. Są oni panami żywiołów, potrafiącymi używać zaklęć i totemów, które leczą lub zwiększają możliwości ich sojuszników, w czasie, kiedy sami wypuszczają furię żywiołów na swych wrogów.

WOJOWNIK:
Sprawdza się on w walce z wieloma przeciwnikami na raz, zwiększając ilość posiadanego szału po każdym otrzymanym ataku, aby następnie samemu zaatakować. Wojownik jest wszechstronną klasą, mogącą dopasować się do preferowanego stylu gry.

ŁOTRZYK:
Łotrzyk jest klasą korzystającą z lekkiej zbroi, mogącą zadawać ogromne obrażenia seriami swych ataków. Są oni mistrzami skrywania się i zabójstwa, przemieszczającymi się obok swych wrogów niezauważeni, atakującymi z cienia, a następnie uciekającymi z pola walki w mgnieniu oka. Mogą oni również tworzyć trucizny...

ŁOWCA:
Łowcy są zabójczymi strzelcami potrafiącymi zabić swych przeciwników z dużego dystansu przy pomocy swych łuków czy strzelb. Doskonale odnajdujący się w dziczy, mogą z łatwością wytropić swych przeciwników oraz zastawić pułapkę, aby zranić i uwięzić swego wroga. Łowcy posiadają również pierwotną więź z bestiami żyjącymi w Venderii.

MIECZNIK:
Charakteryzuje się walką samym mieczem lub, częściej dwoma mieczami. Walkę mieczami opanowali do poziomu wyższego niż mistrzowski i szybkość ich ataków również jest bardzo szybka dzięki czemu zyskują przewagę ponieważ bardzo ciężko za nimi w ogóle nadążyć.

ŁUCZNIK:
Łucznicy są podstawową klasą dystansową, mają mniejszą celność i słabszy dps, ale za to strzelają szybciej i na większą odległość. Kolejną różnicą jest to, że gdy mają łuk mogą wystrzelić kilka strzał na raz lub nawet posłać na przeciwnika deszcz strzał dzięki szybkości strzelania.

NEKROMANTA:
Nekromanci posługują się czarną magią, okultyzmem i wskrzeszaniem zmarłych, oczywiście nie są oni tak silni jak zwyczajni nieumarli lecz w odpowiedniej ilości potrafią być naprawdę potężną siłą.

MISTRZ RUN: 
Do walki wykorzystują runy, zajmują się również ich wytwarzaniem, nie ma co do tego prawie żadnych ograniczeń jedynie umiejętności mistrza oraz materiały. Odpowiedni sproszkowany przedmiot magiczny, troszkę many, kamień, coś do rzeźbienia i zaklęcie.

JEŹDZIEC:
Bez stworzenia naziemnego na którym można jeździć są nikim, jednak na nim są bardzo mobilni i potężni, a gdy do tego dochodzi zwierze które może pomóc im  w walce stają się jedną z najsilniejszych klas w świecie Venderii.

STRAŻNIK:
Strażnicy są wytrzymali i posługują się magią ochronną oraz leczącą, służą głównie do wspierania i utrzymywania przy życiu pozostałych tak długo jak zdołają.

SKRYTOBÓJCA:
Jest to, to samo co zabójca, bardzo podobny do łotrzyka tylko gorzej radzi sobie z kradzieżą, a lepiej z zabijaniem, mają lepszy sprzęt do walki przy pomocy którego mogą również wspiąć się na mury. Najlepiej radzą sobie w nocy.

KAPŁAN CIEMNOŚCI:
Kapłani ciemności oddali swoje dusze złu, posługują się magią cienia i ognia. Mogą wysysać manę, życie, czy przejmować kontrolę nad przeciwnikiem, oczywiście na ograniczony czas tak jak 2 postów i nie mogą kazać atakować siebie (osoby której umysł jest przejęty) oraz są całkowicie bezbronni.
Powrót do góry Go down
 

Klasy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Istnienia - strefa gracza :: Księga Powstania :: Księga o Venderii :: Księga Dziedzin-


Styl i ogłoszenie zostały wykonane przez Allameris. Za pomoc w kodzie pragnę podziękować Ashe.Kod w stopce jest autorstwa Konwers.

Właścicielką i pomysłodawczynią jest Allameris/Seiren Kuran. Współzałożyciele to Malcalen oraz Natsu. Forum chronione Prawami Autorskimi.




BANNERY




BFF




BUTTONY

TOPLISTY