Malcalen
Liczba postów : 227 Join date : 14/06/2013
| Temat: System statystyk Nie Cze 16, 2013 5:17 pm | |
| Wstęp: Statystyka postaci ma za zadanie ułatwić pracę Mistrzom Gry czyli jest to nieodłączny system mechaniki gry. Ma to na celu uniknięcie potencjalnych błędów MG. W walkach od teraz jakość pisanych postów jest równie ważna co dana wartość statystyczna. Nie oznacza to że twoja postać nie może wygrać walki. Ktoś kto jest Silny nie może być równie zwinny a z kolei ktoś kto jest zwinny nie może być tak samo silny. Oznacza to że postać z większą zwinnością może zadawać mniejszy DPS (obrażenia) ale za to częściej unikać ciosów, a z kolei osoba z większą siłą może zadawać większy DPS. Statystyka startowa:- Spoiler:
- HP:
200/200
- PM: 200/200
Każdy dorosły ma do rozdania 45 pkt umiejętności, natomiast dzieci 25 pkt. Rozdajemy je według własnego uznania.
Legenda:- Spoiler:
- HP- Życie - gdy spadnie do 0 tracimy przytomność
- PM- Mana - nie mam pojęcia jak opisać gdyż piszę po pijaku, ale wiadomo raczej o co chodzi.
- PSi- Siła - Im większa, tym większe obrażenia fizyczne będzie zadawała nasza postać.
PR- Reakcja - Im większa, tym większa szansa na uniknięcie ataku przeciwnika.
- PO- Obrona - Wytrzymałość fizyczna naszej postaci, redukująca otrzymywane obrażenia.
- PZ- Zwinność - Szybkość naszej postaci, określa czy uda nam się uciec, czy też nie oraz wspiera reakcję.
- PS- Spostrzegawczość - Przydatne w misjach w których musimy coś znaleźć.
- PI- Inteligencja - Inaczej mówiąc określa to jak dobra nasza postać jest w kombinowaniu oraz z jaką prędkością regenerujemy manę.
- PSZ - Szybkość - Ma duże znaczenie w przypadku gdy musimy przed czymś uciekać bądź ataku tak zwaną szarżą.
Zdobywanie Doświadczenia:Punkty doświadczenia otrzymujemy za wykonywanie misji, otrzymujemy daną jego ilość i rozdzielamy je według własnego uznania. Ogólnie ilość jest zależna od MG, nawet jeśli misę otrzymamy od NPC. Możemy jednak otrzymać więcej doświadczenia, ale jest to zależne od przebiegu misji oraz uznania MG. Punkty życia/ Punkty Many- Regeneracja:HP jak i PM odnawiają się po jakimś czasie lub po napisaniu odpowiedniej ilości postów. HP- W lecznicy odnawia się z szybkością pięciu pkt. na jeden post w zwykłych tematach odnawia się z wartością dwóch pkt. w na jeden post. Odnowienie punktów życia mogą też być przywrócone po wypiciu odpowiedniego eliksiru. Gdy Hp spadnie do 0 nasza postać traci przytomność, natomiast gdy na minus nasza postać umiera, oczywiście na minus może spaść tylko za zgodą gracza. PM- Odnawia się po pięciu minutach lub tak jak w przypadku HP po napisaniu odpowiedniej ilości postów. Postać która chce odzyskać Punkty Many musi przede wszystkich zrelaksować się w taki sposób punkty odnawiają się z częstotliwością pięciu pt na jeden post a w normalnych warunkach dwóch pt na jeden post. Statystyki rasoweKindred (Wampiry)+1 siła, +2 obrona, +2 szybkośćLojaliści (ludzie)+2 reakcja, +3 InteligencjaMroczne Elfy+1 siła, +1 reakcja, +2 zwinność, +1 spostrzegawczość Wilkołaki+2 siła, +1 obrona, +1 szybkość, +1 ZwinnośćElfy+2 reakcja, +2 zwinność, +1 spostrzegawczośćZmienniZależne od zwierzęcia w które się zmieniamy, więc zgłaszać się do Malcalen lub AllamarisDraconiszależnie od koloru łusek smoka, gdyż są różne interpretacje, tutaj zastosowana zostanie ta która, stosuje założenie iż kolor łusek określa cechy smoka.Czarny - +2 siła, +2 obrona, +1 inteligencja Czerwony - +3 siła, +1 obrona, +1 inteligencjaZielony - +1 siła, +1 obrona, +1 inteligencja, +2 zwinność Złoty - +1 siła, +1 obrona +3 inteligencja NieumarliZależy co dokładnie, szkielet, duch itp. Zgłaszać się do MalcalenMistyczni +2 siła, +3 obronaNiebianie+1 siła, +3 inteligencja, +1 zwinność Jak wiadomo są też anioły upadłe i różnego rodzaju inne. Po te pozostałe zgłaszać się do MalcalenPiekielni+2 siła, +2 obrona, +1 reakcja.Istoty morskie Zależne od tego jaka istota, zgłaszać się do Malcalen Naturianie (nimfy, driady, itp.)+2 zwinność, +3 spostrzegawczość |
|