IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 [Arvandor] Elfy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Malcalen

Malcalen

Liczba postów : 227
Join date : 14/06/2013

[Arvandor] Elfy Empty
PisanieTemat: [Arvandor] Elfy   [Arvandor] Elfy EmptyWto Cze 18, 2013 10:10 pm



Hierarchia




Rangi w Arvandor:


KRÓL ARVANDOR / KRÓLOWA ARVANDOR

    W królestwie Arvandor królowa na równi z królem, nie jest tak jak w przypadku innych ras... Królowa pomaga królowi tylko są dosłownie równi, dosłownie wspólnie rządzą państwem i jej zdanie jest idealnie takiego samego znaczenia jak jego. Tron przekazywany jest z pokolenia na pokolenie i pomiędzy najstarszym synem i najstarszą córką istnieje pewnego rodzaju rywalizacja o tron, to które lepiej się nadaje odziedziczy go.
    Ograniczenia: Rodzina Królewska lub status szlachecki w przypadku gdy król i królowa nie mają potomstwa.
    Limit Miejsc: 0/2
    Bonus Rangowy: Rozumienie mowy zwierząt, potrafią otworzyć portal do Edenu.


KSIĄŻĘ NATURY / KSIĘŻNA NATURY

    Potomstwo króla i królowej, dwójka najstarszych zostaje Arcyksiężną i Arcyksięciem. Potomstwo jest szanowane i każdy winien się ich słuchać tak samo jak króla i królowej, wychowywani są na spokojnych i pokojowych Elfów.
    Ograniczenia: Rodzina królewska
    Limit Miejsc: nieograniczone 
    Bonus Rangowy: Rozumienie mowy zwierząt


ARCYKSIĄŻĘ NATURY / ARCYKSIĘŻNA NATURY

    Najstarsze z potomstwa króla i królowej, prowadzą swojego rodzaju rywalizację, oczywiście spokojną i bez nerwową. Ma ona na celu wyłonić kto bardziej nadaje się do rządzenia krajem. Zwycięzcę wybiera rada starszych, ale i tak ostateczny wybór należy do ich rodziców którzy mogą się sugerować wyborem rady starszych.
    Ograniczenia: Rodzina królewska
    Limit Miejsc: 0/10
    Bonus Rangowy: Rozumienie mowy zwierząt, potrafią otworzyć portal do Edenu.


RADA STARSZYCH

    Pomimo nazwy wcale nie muszą być starzy, no przynajmniej jak na elfy bo w końcu elfy są długowieczne. Gdy król i królowa nie pozostawią potomstwa, to oni wybierają nowego króla lub nową królową wraz z druidami których w Arvandor potrafią doradzać się nawet król z królową. Oni również dają sugestię czy to najstarszy syn, czy najstarsza córka bardziej nadaje się do objęcia po nich tronu.
    Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor
    Limit Miejsc: 0/10
    Bonus Rangowy: Możliwość wyboru króla lub królowej


AMBASADOR / AMBASADORKA

    Osoba która ma za zadanie utrzymywać jak najlepsze stosunki z pozostałymi rasami. Wyjeżdża na spotkania z innymi ambasadorami negocjuje z nimi różnego rodzaju przedmioty negocjacji takie jak warunki pokoju czy wypowiedzenie wojny lub zawieszenie broni i tym podobne.
    Ograniczenia: Z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
    Limit Miejsc: 0/4
    Bonus Rangowy: Duża wiedza na temat zachowań, co sprawia negocjację łatwiejszą.


PROKONSUL

    Zajmuje się ustanawianiem prawa, to on decyduje o nowych ustawach oraz funkcjonowaniu prawa w królestwie, oczywiście nie może zmieniać go sobie od tak gdy mu wygodnie.
    Ograniczenia: Z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
    Limit Miejsc: 0/6
    Bonus Rangowy: Ustala prawo.


ARYSTOKRATA / ARYSTOKRATKA

    Wywodzą się z wyższych sfer, są bardzo spokojni i często hojni, lubią pomagać biednym i nie żałują pieniędzy, nie są wcale skąpi. Często podczas spacerów po Elflich puszczach karmią dzikie zwierzęta z którymi również mają dobry kontakt.
    Ograniczenia: Szlachetnie urodzony
    Limit Miejsc: nieograniczone
    Bonus Rangowy: Sporo pieniędzy i dobre kontakty ze zwierzętami oraz szanowani.


DRUID ZWIERZĘCY

    Druidów doradzają się wszyscy, nawet Król i królowa, są najmądrzejszymi ze wszystkich w Elfim królestwie i prawo ich nie dotyczy, nie mają obowiązku słuchania się kogokolwiek, nawet członków rodziny królewskiej. Druidzi zwierzęcy potrafią zamieniać się w zwierze i rozumieją ich mowę.
    Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor
    Limit Miejsc: 0/3
    Bonus Rangowy: Nie muszą słuchać się nawet króla i królowej. Zamieniają się w niedźwiedzia, sokoła lub wilka i rozumieją mowę zwierząt


DRUID NATURY

    Druidów doradzają się wszyscy, nawet Król i królowa, są najmądrzejszymi ze wszystkich w Elfim królestwie i prawo ich nie dotyczy, nie mają obowiązku słuchania się kogokolwiek, nawet członków rodziny królewskiej. Druidzi natury posiadają władzę nad roślinami i nad żywiołem powietrza. Potrafią nawet przywołać tornado oraz spowodować aby spadł deszcz. Gdy się wsłuchają potrafią usłyszeć mowę roślin.
    Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor
    Limit Miejsc: 0/3
    Bonus Rangowy: Nie muszą słuchać się nawet króla i królowej. Całkowita władza nad żywiołem powietrza oraz słyszą mowę roślin.


POCZĄTKUJĄCY DRUID

    Początkujący druid pełni taką samą funkcję co kapłani u innych ras. Może komuś udzielić błogosławieństwa. Każdy ma swojego mistrza którym jest Druid zwierzęcy lub Druid Natury, po udaniu się w spoczynek, czyli nie śmierć, lecz w pewnym wieku druidzi postanawiają odejść z królestwa i zacząć żyć wśród dziczy, a swoje miejsce w królestwie oddają właśnie początkującemu druidowi.
    Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor
    Limit Miejsc: 0/6
    Bonus Rangowy: Tylko on może zostać druidem zwierzęcym lub natury, już na tym etapie wiele elfów się ich doradza, szczególnie, że pozostali druidzi zwykle mają mniej czasu. 



ELFI MARSZAŁEK

    Dowódca Elfiej armii, jak to każdy dowódca ma za zadanie dowodzić oddziałami, ale biegle też włada mieczem, tak więc podczas dowodzenia często też biorą udział w walce.
    Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor
    Limit Miejsc: 0/4
    Bonus Rangowy: Posiadają sporą władzę, mają możliwość dyskusji z rodziną królewską


ŁOWCA / ŁOWCZYNI

    Łowcy zajmują się polowaniem na zwierzęta, oczywiście dobierają je bardzo starannie tak aby nie zmniejszyć znacząco populacji żadnego z nich. Mają przy sobie również najczęściej wilka, ale zdarzają się też niedźwiedzie czy ptaki, ale to znacznie rzadziej.
    Ograniczenia: Rodzina łowiecka, Mieszkaniec Arvandor
    Limit Miejsc: nieograniczone 
    Bonus Rangowy: Posiada zwierzę, jako jedyny z tej rasy może zabijać zwierzęta i zna populację wszystkich zwierząt w królestwie.


ELFI ŁUCZNIK / ELFIA ŁUCZNICZKA

    Jak wiadomo elfy słyną z doskonałego łucznictwa, nie inaczej jest z tymi z Arvandor. Zwyczajni łucznicy są wykorzystywani do walki w armii oraz stanowią doskonałe wsparcie dla pozostałych.
    Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor
    Limit Miejsc: nieograniczone
    Bonus Rangowy: Doskonała celność (60% więcej szans na trafienie)


OBROŃCA PRZYRODY

    Wojownik mający za zadanie chronić dziedzictwa natury, nie walczą podczas ofensywy, a jedynie podczas obrony. Jest to również elitarny oddział
    Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor
    Limit Miejsc: 0/5
    Bonus Rangowy: Ukrywanie się i wyczulone zmysły


WOJOWNIK ARVANDOR

    Zwyczajny wojownik, podstawa armii Elfów. Są zwyczajnymi osobami która mają za zadanie jedynie walczyć dla rodziny królewskiej.
    Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor
    Limit Miejsc: nieograniczone
    Bonus Rangowy: Brak


MIESZKANIEC ARVANDOR

    Zwykły mieszkaniec, który może wykonywać praktycznie każdy zawód. Spokojnie żyje sobie w różnych miastach i zajmuje się swoimi sprawami, musi jedynie przestrzegać prawa.
    Ograniczenia: Brak
    Limit Miejsc: nieograniczone
    Bonus Rangowy: brak
Powrót do góry Go down
 

[Arvandor] Elfy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Elfy
» Mroczne Elfy
» Bogowie Arvandor.
» Ealeneisses Arvandor
» Aria Arvandor

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Istnienia - strefa gracza :: Księga Powstania :: Księga o Venderii :: Księga Hierarchii-


Styl i ogłoszenie zostały wykonane przez Allameris. Za pomoc w kodzie pragnę podziękować Ashe.Kod w stopce jest autorstwa Konwers.

Właścicielką i pomysłodawczynią jest Allameris/Seiren Kuran. Współzałożyciele to Malcalen oraz Natsu. Forum chronione Prawami Autorskimi.




BANNERY




BFF




BUTTONY

TOPLISTY