W królestwie Arvandor królowa na równi z królem, nie jest tak jak w przypadku innych ras... Królowa pomaga królowi tylko są dosłownie równi, dosłownie wspólnie rządzą państwem i jej zdanie jest idealnie takiego samego znaczenia jak jego. Tron przekazywany jest z pokolenia na pokolenie i pomiędzy najstarszym synem i najstarszą córką istnieje pewnego rodzaju rywalizacja o tron, to które lepiej się nadaje odziedziczy go. Ograniczenia: Rodzina Królewska lub status szlachecki w przypadku gdy król i królowa nie mają potomstwa. Limit Miejsc: 0/2 Bonus Rangowy: Rozumienie mowy zwierząt, potrafią otworzyć portal do Edenu.
KSIĄŻĘ NATURY / KSIĘŻNA NATURY
Potomstwo króla i królowej, dwójka najstarszych zostaje Arcyksiężną i Arcyksięciem. Potomstwo jest szanowane i każdy winien się ich słuchać tak samo jak króla i królowej, wychowywani są na spokojnych i pokojowych Elfów. Ograniczenia: Rodzina królewska Limit Miejsc: nieograniczone Bonus Rangowy: Rozumienie mowy zwierząt
ARCYKSIĄŻĘ NATURY / ARCYKSIĘŻNA NATURY
Najstarsze z potomstwa króla i królowej, prowadzą swojego rodzaju rywalizację, oczywiście spokojną i bez nerwową. Ma ona na celu wyłonić kto bardziej nadaje się do rządzenia krajem. Zwycięzcę wybiera rada starszych, ale i tak ostateczny wybór należy do ich rodziców którzy mogą się sugerować wyborem rady starszych. Ograniczenia: Rodzina królewska Limit Miejsc: 0/10 Bonus Rangowy: Rozumienie mowy zwierząt, potrafią otworzyć portal do Edenu.
RADA STARSZYCH
Pomimo nazwy wcale nie muszą być starzy, no przynajmniej jak na elfy bo w końcu elfy są długowieczne. Gdy król i królowa nie pozostawią potomstwa, to oni wybierają nowego króla lub nową królową wraz z druidami których w Arvandor potrafią doradzać się nawet król z królową. Oni również dają sugestię czy to najstarszy syn, czy najstarsza córka bardziej nadaje się do objęcia po nich tronu. Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor Limit Miejsc: 0/10 Bonus Rangowy: Możliwość wyboru króla lub królowej
AMBASADOR / AMBASADORKA
Osoba która ma za zadanie utrzymywać jak najlepsze stosunki z pozostałymi rasami. Wyjeżdża na spotkania z innymi ambasadorami negocjuje z nimi różnego rodzaju przedmioty negocjacji takie jak warunki pokoju czy wypowiedzenie wojny lub zawieszenie broni i tym podobne. Ograniczenia: Z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji. Limit Miejsc: 0/4 Bonus Rangowy: Duża wiedza na temat zachowań, co sprawia negocjację łatwiejszą.
PROKONSUL
Zajmuje się ustanawianiem prawa, to on decyduje o nowych ustawach oraz funkcjonowaniu prawa w królestwie, oczywiście nie może zmieniać go sobie od tak gdy mu wygodnie. Ograniczenia: Z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji. Limit Miejsc: 0/6 Bonus Rangowy: Ustala prawo.
ARYSTOKRATA / ARYSTOKRATKA
Wywodzą się z wyższych sfer, są bardzo spokojni i często hojni, lubią pomagać biednym i nie żałują pieniędzy, nie są wcale skąpi. Często podczas spacerów po Elflich puszczach karmią dzikie zwierzęta z którymi również mają dobry kontakt. Ograniczenia: Szlachetnie urodzony Limit Miejsc: nieograniczone Bonus Rangowy: Sporo pieniędzy i dobre kontakty ze zwierzętami oraz szanowani.
DRUID ZWIERZĘCY
Druidów doradzają się wszyscy, nawet Król i królowa, są najmądrzejszymi ze wszystkich w Elfim królestwie i prawo ich nie dotyczy, nie mają obowiązku słuchania się kogokolwiek, nawet członków rodziny królewskiej. Druidzi zwierzęcy potrafią zamieniać się w zwierze i rozumieją ich mowę. Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor Limit Miejsc: 0/3 Bonus Rangowy: Nie muszą słuchać się nawet króla i królowej. Zamieniają się w niedźwiedzia, sokoła lub wilka i rozumieją mowę zwierząt
DRUID NATURY
Druidów doradzają się wszyscy, nawet Król i królowa, są najmądrzejszymi ze wszystkich w Elfim królestwie i prawo ich nie dotyczy, nie mają obowiązku słuchania się kogokolwiek, nawet członków rodziny królewskiej. Druidzi natury posiadają władzę nad roślinami i nad żywiołem powietrza. Potrafią nawet przywołać tornado oraz spowodować aby spadł deszcz. Gdy się wsłuchają potrafią usłyszeć mowę roślin. Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor Limit Miejsc: 0/3 Bonus Rangowy: Nie muszą słuchać się nawet króla i królowej. Całkowita władza nad żywiołem powietrza oraz słyszą mowę roślin.
POCZĄTKUJĄCY DRUID
Początkujący druid pełni taką samą funkcję co kapłani u innych ras. Może komuś udzielić błogosławieństwa. Każdy ma swojego mistrza którym jest Druid zwierzęcy lub Druid Natury, po udaniu się w spoczynek, czyli nie śmierć, lecz w pewnym wieku druidzi postanawiają odejść z królestwa i zacząć żyć wśród dziczy, a swoje miejsce w królestwie oddają właśnie początkującemu druidowi. Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor Limit Miejsc: 0/6 Bonus Rangowy: Tylko on może zostać druidem zwierzęcym lub natury, już na tym etapie wiele elfów się ich doradza, szczególnie, że pozostali druidzi zwykle mają mniej czasu.
ELFI MARSZAŁEK
Dowódca Elfiej armii, jak to każdy dowódca ma za zadanie dowodzić oddziałami, ale biegle też włada mieczem, tak więc podczas dowodzenia często też biorą udział w walce. Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor Limit Miejsc: 0/4 Bonus Rangowy: Posiadają sporą władzę, mają możliwość dyskusji z rodziną królewską
ŁOWCA / ŁOWCZYNI
Łowcy zajmują się polowaniem na zwierzęta, oczywiście dobierają je bardzo starannie tak aby nie zmniejszyć znacząco populacji żadnego z nich. Mają przy sobie również najczęściej wilka, ale zdarzają się też niedźwiedzie czy ptaki, ale to znacznie rzadziej. Ograniczenia: Rodzina łowiecka, Mieszkaniec Arvandor Limit Miejsc: nieograniczone Bonus Rangowy: Posiada zwierzę, jako jedyny z tej rasy może zabijać zwierzęta i zna populację wszystkich zwierząt w królestwie.
ELFI ŁUCZNIK / ELFIA ŁUCZNICZKA
Jak wiadomo elfy słyną z doskonałego łucznictwa, nie inaczej jest z tymi z Arvandor. Zwyczajni łucznicy są wykorzystywani do walki w armii oraz stanowią doskonałe wsparcie dla pozostałych. Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor Limit Miejsc: nieograniczone Bonus Rangowy: Doskonała celność (60% więcej szans na trafienie)
OBROŃCA PRZYRODY
Wojownik mający za zadanie chronić dziedzictwa natury, nie walczą podczas ofensywy, a jedynie podczas obrony. Jest to również elitarny oddział Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor Limit Miejsc: 0/5 Bonus Rangowy: Ukrywanie się i wyczulone zmysły
WOJOWNIK ARVANDOR
Zwyczajny wojownik, podstawa armii Elfów. Są zwyczajnymi osobami która mają za zadanie jedynie walczyć dla rodziny królewskiej. Ograniczenia: Mieszkaniec Arvandor Limit Miejsc: nieograniczone Bonus Rangowy: Brak
MIESZKANIEC ARVANDOR
Zwykły mieszkaniec, który może wykonywać praktycznie każdy zawód. Spokojnie żyje sobie w różnych miastach i zajmuje się swoimi sprawami, musi jedynie przestrzegać prawa. Ograniczenia: Brak Limit Miejsc: nieograniczone Bonus Rangowy: brak