Opis: Przywódca i przywódczyni istot morskich, żona zwana Amfitrytą pomaga swojemu mężowi zwanemu Posejdonem w rządzeniu podmorskimi terenami. Pilnują oni porządku w swoim królestwie i starają się robić jak najwięcej w spawie stosunków z innymi państwami. Oczywiście na tyle na ile mogą gdyż nie każde stworzenie morskie może długo przebywać poza wodą. Ograniczenia: Rodzina królewska. Limit miejsc: 0/2 Bonus Rangowy: Rozmowa z istotami morskimi i lądowymi, otwieranie portali do wymiarów i możliwość utworzenia wiru oraz przywoływania sztormu.
KSIĄŻĘ OCEANU / KSIĘŻNICZKA OCEANU
Opis: Potomkowie Posejdona i Amfitryty. Najstarszy syn i najstarsza córka zostają mianowani arcyksięciem i arcyksiężną oceanu. Mają podobny autorytet do swoich rodziców i są ponad prawem. Ograniczenia: Rodzina królewska Limit miejsc: nieograniczona. Bonus Rangowy: Rozmowa z istotami morskimi i lądowymi, możliwość przywołania sztormu.
ARCYKSIĄŻĘ OCEANU / ARCYKSIĘŻNA OCEANU
Opis: Najstarsze z potomstwa Posejdona i Amfitryty. Po śmierci władcy to jedno z nich, prawdopodobnie chłopiec przejmie po nim władzę oraz tytuł Posejdona. Matka zostanie Amfitrytą do czasu aż ten nie znajdzie sobie żony. Ograniczenia: Rodzina królewska. Limit miejsc: 0/8 Bonus Rangowy: Rozmowa z istotami morskimi i lądowymi, możliwość przywołania sztormu oraz wiru i otwieranie portali do wymiarów.
PODMORSKA RADA
Opis: Odpowiednik starszej rady ras lądowych. Posiadają prawo wyboru nowego władcy gdy ten nie pozostawi żadnego potomstwa. Ich zdanie jest również bardzo ważne jednak i tak ostatni głos należy do Posejdona. Mieszkaniec oceanicznych głębin. Limit miejsc: 0/10 Bonus Rangowy: Mogą wybrać Posejdona, często jest to jeden z nich.
AMBASADOR FAL
Opis: Zwyczajny ambasador który pełni dokładnie te same funkcje co ambasadorzy innych ras. Są to przede wszystkim Nagi gdyż to one najwięcej wytrzymują bez wody. Ograniczenia: Elfy morskie Limit miejsc: 0/3 Bonus Rangowy: Duża wiedza na temat innych ras.
PROKONSUL
Opis: Zajmuje się ustanawianiem prawa, to on decyduje o nowych ustawach oraz funkcjonowaniu prawa pod wodą. Oczywiście nie może go sobie zmieniać tak jak mu wygodnie. Ograniczenia: minimum Arystokracja. Limit miejsc: 0/5 Bonus Rangowy: Ustala prawo.
PODWODNA KAPŁANKA
Opis: Są to kobiety które pełnią funkcję kapłanek, coś jak zakonnice z tym, że na troszkę innych zasadach. Nie obowiązuje ich żaden celibat ani nic w tym stylu i mają większą swobodę. Ograniczenia: Istota morska Limit miejsc: nieograniczone. Bonus Rangowy: posiadają przychylność morskich bóstw i kontrolują stworzenia morskie.
FALISTY KAPŁAN
Opis: Odpowiednik podwodnej kapłanki z tym, że mężczyzna. Właściwie to zajmuje się dokładnie tym samym co podwodna kapłanka, tylko świątynia którą zamieszkują również panny należy właściwie do nich. Ograniczenia: Istota morska Limit miejsc: nieograniczona. Bonus Rangowy: Posiadają przychylność morskich bóstw i kontrolują stworzenia morskie oraz ich prawa są ciut większe niż ich damskich odpowiedników.
PANI MORZA / PANICZ MORZA
Opis: Wydawać się może wysoką rangą, jednak nic bardziej mylnego. Jest to zwyczajna arystokracja Atlantis niczym nie różniąca się od arystokracji pozostałych krain. Ograniczenia: Szlacheckie urodzenie Limit miejsc: nieograniczona Bonus Rangowy: Szanowani, posiadają sporo pieniędzy i słuchają się ich wszystkie morskie zwierzęta.
POLUJĄCY REKIN
Opis: Jest to nic innego jak łowca zajmujący się zdobywaniem pożywienia zarówno pod wodą jak i na lądzie, oczywiście w pobliżu wód gdyż przecież nie za długo wytrzymują poza wodą. Ograniczenia: Tryton lub Syrena Limit miejsc: nieograniczona Bonus Rangowy: potrafi schwytać każde morskie zwierzę, nawet wieloryby
MIOTACZ OSZCZEPÓW
Opis: Odpowiednik łuczników innych ras, nie posługuje się łukiem tylko rzuca oszczepami bądź też trójzębami. Oczywiście posiadają też zwykłe włócznie do walki wręcz gdyż możliwość posługiwania się oszczepami otrzymują tylko najlepsi wojownicy, czyli wcześniej byli zwykłymi i podstawowymi żołnierzami. Ograniczenia: Istota morska Limit miejsc: 0/5 Bonus Rangowy: najwyższa ranga wojskowa.
WIELORYBI STRAŻNIK
Opis: Zwyczajny strażnik, do jego zadań należy patrolowanie terenów podwodnych oraz naziemnych, pełnią też funkcję zwiadowców. Każdy z nich jest ciężko uzbrojony i posiada trójząb, siatkę oraz miecz który jest ich znakiem rozpoznawczym tak samo jak złoty kolor zbroi i tarczy. Ograniczenia: Kraken Limit miejsc: 0/10 Bonus Rangowy: Druga ranga w militarnej hierarchii, mogą przywoływać do pomocy rekiny pod wodą, a na lądzie różnego rodzaju gady lądowo-wodne.
KRAKEN
Opis: Najsilniejszy oddział z tych bardziej licznych. Posługują się siatką i trójzębem lub włócznią. Zwykle mają też tarczę. Ograniczenia: Podwodny wojownik Limit miejsc: nieograniczona Bonus Rangowy: Mogą przywołać do pomocy rekiny, natomiast na lądzie różnego rodzaju gady lądowo-wodne.
PODMORSKI WOJOWNIKA / WOJOWNICZKA
Opis: Zwyczajna jednostka podwodnego królestwa, do walki wykorzystują tylko włócznię i siatkę, a ich zbroja jest dosyć skąpa, właściwie to prawie jej nie posiadają. Ograniczenia: Istota morska Limit miejsc: nieograniczona Bonus Rangowy: zmysł wojownika pozwalający wyczuwać niebezpieczeństwo.
MIESZKANIEC WÓD
Opis: Zwyczajny niczym nie wyróżniający się mieszkaniec.
Ograniczenia: Istota morska Limit miejsc: nieograniczona Bonus Rangowy: Możliwość mieszkania w Atlantis i oddychanie pod wodą