IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Królestwo Thangaldaros.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Malcalen

Malcalen

Liczba postów : 227
Join date : 14/06/2013

Królestwo Thangaldaros. Empty
PisanieTemat: Królestwo Thangaldaros.   Królestwo Thangaldaros. EmptyPon Lut 03, 2014 3:40 pm

Ukształtowanie Powierzchni: 

Teren w którym znajduje się Thangaldaros jest całkiem górzysty, jednak można znaleźć tutaj również tereny płaskie, głównie są to doliny. Kawałek dalej od zamku zaczynają się tereny zupełnie płaskie, widoczna jest wyraźna granica pomiędzy terenem górzystym, a płaskim, jedyny sposób aby dostać się na teren górzysty jest przejście jaskiń, tak więc wejść do krainy jest niewiele. 90% terenu pokrywają suche lasy, 5% tereny na których znajduje się sam szary lub czarny piasek z wyschniętymi gdzieniegdzie krzakami. Góry są łyse i całkiem sporych rozmiarów. Terenów wodnych jest niewiele, a jeśli są to w większości są to bagna.

Historia Thangaldaros:


Teoretycznie historia zaczyna się w tym samym momencie co historia Nevadur ale tak naprawdę zacząć należy w zupełnie innym momencie gdyż przecież to nie są elfy jasne tylko elfy mroczne. Po pewnym czasie pewna część elfów przestała dogadywać się z resztą, z początku myśleli iż wszystko się jakoś ułoży, jednak tak naprawdę było coraz gorzej. Aż pewnego razu dwójka arystokratów zebrała wszystkich którzy sprzeciwiali się władcy i postanowili, że założą nowe państwo. Wszystko było normalne, ale pozornie gdyż ci arystokraci różnili się od pobratymców, posiadali szarą skórę, a ich włosy miały kolor biały, lub srebrzysty. Odprowadzili pozostałe elfy do nowej krainy, a aby do niej dotrzeć trzeba było pokonać całe systemy podgórskich jaskiń. Spędzili tam wiele miesięcy, nim wyszli na powierzchnię. Zaraz po wyjściu okazało się, że wszyscy nagle mają szary kolor skóry, nie wiedzieli dlaczego, ale nie mógł im nikt tego powiedzieć gdyż arystokraci zginęli w jaskiniach. Jakby było mało dziwactw to jeszcze dodatkowo od razu stał gotowy zamek wraz z miastem, były one puste. Najwyraźniej oboje planowali to od dawna. Szybko wybrano nowych władców, padło na dwójkę o imionach Eregalad i Alinor, zajęli się oni podziałem administracji oraz utworzeniem wojska, następnie wraz z administracją stworzyli strukturę państwa. Pierwsze lata istnienia tego kraju nie prowadzili żadnych wojen, aż kolejni władca Erianthim wypowiedział wojnę Elfom jasnym, szybko poległ w bitwie, ale zdążył zostawić po sobie trójkę dzieci . Bliźniaków Laineę i Aerodira oraz rok młodszego od nich bękarta który był efektem stosunku z jedną z generałów jego armii Nirathe, bękartowi nadano imię Endill. Przez to, że król dokonał czegoś tak haniebnego jak spłodzenie bękarta żadne z bliźniąt nie mogło przejąć po nim władzy, dlatego też mroczne elfy zawarły zawieszenie broni z jasnymi, rada starsza wybrała nowych władców, Alarine i Fardilan. Kilka lat później przyszła na świat Niliana, oczywiście nie mogła być władcą gdyż była kobietą, ale zaaranżowano jej ślub z przyszywanym kuzynem Aerodirem, ale ona pokochała bękarta. Chciała z nim być tak bardzo, że na próbnym weselu otruła swoich rodziców i zamiast ślubu z kuzynem doszło do ślubu z Endillem który o dziwo nie bał się ani siostry ani brata, a dokładniej mówiąc tego, że zagrożą jego tronowi więc ich nie wygnał. Pierwszym co zrobił bękart było zawiązanie sojuszu z Aerdwanem czego następstwem było wypowiedzenie wojny Nevadur aby wesprzeć nowych sojuszników. Zmarli oni śmiercią naturalną po kilku latach, a władzę po nich miał przejąć nowy mąż ich córki Lutrei. W końcu go znalazła, ożeniła się z elfem Allendanem, który również miał szarą skórę ale mimo to był po stronie elfów. Efektem tego małżeństwa było całkowite i definitywne zakończenie wojny z elfami jasnymi, przynajmniej na jakiś czas gdyż mieszkańcy obu krain mają do siebie bardzo negatywne stosunki. 

Siedziba królów: 


Mury zamku zbudowane są z czarnego kamienia którego w tej krainie jest całkiem sporo. Zamek nie wygląda jakoś przerażająco ale wywołuje lekki niepokój albo nawet delikatny strach. Nie wygląda również bogato, jest raczej zwyczajny, no przynajmniej z zewnątrz.

Opis Stolicy:

Miasto ma kolor czarny, wszystkie budynki zbudowane są z czarnych skał, równie czarnych gór z ich krainy, tylko dla tego iż jest to jedyny materiał nadający się na materiał budowlany w całej krainie.

Mieszkańcy: Zamieszkują tylko mroczne elfy

Byli królowie: 


    Elegarad i Alinor -Wybrani na pierwszych władców ze względu na to iż byli najstarsi więc w miarę szybko też umarli. Posiadali tylko jednego syna: Erianthima



    Erianthim i Farina - Szybko został nowym władcą jako potomek poprzedniego króla. Okazał się świetnym dowódcą więc odnosił wiele zwycięstw nad elfami jasnymi. Właściwie był ich fatum, dopóki on nie doszedł do władzy elfy jasne po prostu cały czas miażdżyły mrocznych, jednak wraz z jego przejęciem władzy role się odwróciły. Miał trójkę potomków: Laineę, Aerodira i Endilla. Ten ostatni był bękartem urodzonym przez Nirathę, która była generałem jego armii.



    Alarin i Fardlian - Kolejnymi władcami byli wybrani przez radę starszych Alarin i Fardlian. Żadne z potomków gdyż prawo mrocznych mówi, że spłodzenie bękarta jest czynem niegodnym władcy i potomstwo jego, nawet to z żoną nie może już po nim przejąć władzy gdyż jest nieczyste. Posiadali tylko jedną córkę. Nilianę. Zaaranżowali jej małżeństwo z Aerodirem ostatecznie doszło do małżeństwa z tym którego kochała, Endillem. Oboje zostali otruci przez córkę.



    Endill i Niliana - Zawarli sojusz z Aerdwanem i wypowiedzieli wojną Nevadur, taki stan rzeczy jest do dziś. Mieli córkę Lutreę która szybko znalazła męża aby pozostać, a nawet podnieść swoją pozycję.



    Allendan i Lutrea - Obecni władcy, dzięki ich ślubowi gdyż Allendan mimo iż elf mroczny był członkiem arystokracji elfów jasnych, doszło do zakończenia wojny między elfami jasnymi i mrocznymi. Posiadają syna Malcalena 


Przywódcy: Allendan i Lutrea

Rodzina królewska: Malcalen

Prawo Panowania: 

Prawa Panowania na ogół są przekazywane z pokolenia na pokolenie jako pierwsze, ale zastępcy z rangi arcyksiężnych, doradców/zastępców Przywódców Królewskich oraz ze społeczeństwa szlacheckiego posiadają prawo do bycia nowym przywódcą i przywódczynią. Przywódcy mają prawo wybrać osobę jeśli ich potomek nie jest przygotowany psychicznie na bycie władcą.

System Władzy: Królestwo

Armia: 120 tysięcy

Technologia militarna:

-Smoczy jeźdźcy - Wojownicy którzy najlepiej radzą sobie ze smokami i najlepiej się z nimi dogadują. Specjalne oddziały które posiadają tylko mroczne elfy. Jeźdźcy posiadają dosyć długie kopie ale rzadko z nich korzystają gdyż nie ma takiej potrzeby, wystarczy nakierować smoka i dać mu znak aby rozpoczął zionąć ogniem.

-Tancerze ostrza - Wojownicy posługujący się dwoma mieczami na raz lub mieczem i tarczą. Są tak w prawienie w ich użytkowaniu, że niemalże nie mają sobie równych, tym bardziej, że zbroja mimo iż płytowa jest tak zaprojektowana, że wcale nie krępuje ruchów.

-Cierniści zabójcy - Najlepsi wśród najlepszych w skrytobójstwie. Są tak doskonałymi zabójcami, że w ferworze walki są w stanie przedrzeć się niezauważeni do swojego celu i go zlikwidować, a pozostali zorientują się dopiero po naprawdę bardzo długim czasie.

-Wilczy jeźdźcy - Odpowiednik oddziałów konnych, z tym, że walczący jeżdżą na wilkach i nie używają kopii. Dodatkowo gdy jeździec zostanie zrzucony wilk w przeciwieństwie do konia nie ucieknie, tylko wesprze swojego pana.

Hierarcha Armii:

Książę i księżniczka Cierniści oraz Arcyksiążę i Arcyksiężniczka - Należą do rodziny królewskiej oraz jednocześnie są generałami armii.

Wojownik Ostrza - Podstawa armii mrocznych elfów, większość z nich walczy przy pomocy dwóch niczym nie różniących się od siebie mieczów o zupełnie zwyczajnym wyglądzie lub jednego długiego, szerokiego i dwuręcznego miecza.   

Skrytobójca - Mroczny elf który potrafi władać bardzo dobrze bronią która może mieć nałożoną truciznę na ostrze. Jest najlepszym mordercą na zlecenie i wykonuje bardzo dobrze swoje zadanie. Osoba taka jest posłuszna swojemu zleceniodawca.

Stosunku Polityczne:

Stosunki Dobre
Stosunki NeutralneStosunki Złe 
Vendicare, AerdwanDenaria, VallherisNevadur, Arvandor, Atlantis
Religia:  

~Kiaransalee - Bogini nieumarłych, symbolizuje chaos, odwet i zło
~Vhareaun - Zamaskowany bóg nocy symbolizuje złą działalność
~Ghaundaur - Bóg który kojarzony jest ze słowami "Ten który się czai" lub "Starsze Oko" 
~Salvetarm - Dawny Wojownik Ostrza, który sam pokonał stu elfów jasnych i zginął. Pośmiertnie został mianowany bogiem, miał wytatuowanego wielkiego pająka na plecach tak więc ludzie wyznający jego religię czczą pająki i pajęczaki.

Handel: Istnieje

Produkcja:

Wyroby z kości i biżuteria z surowców wartościowych. Ubiór skórzany oraz bardzo lekkie zbroje płytowe i oczywiście miecze, a nawet tarcze.

Stan skarbca:
7 600 400 lintar (3 800 200 florenów)
Powrót do góry Go down
 

Królestwo Thangaldaros.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Bogowie Thangaldaros.
» [Thangaldaros] Rangi Mrocznych Elfów
» Królestwo Nevadur
» [Królestwo] Atlantis
» Królestwo Denaria

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Istnienia - strefa gracza :: Księga Powstania :: Księga o Venderii :: Księga Domen-


Styl i ogłoszenie zostały wykonane przez Allameris. Za pomoc w kodzie pragnę podziękować Ashe.Kod w stopce jest autorstwa Konwers.

Właścicielką i pomysłodawczynią jest Allameris/Seiren Kuran. Współzałożyciele to Malcalen oraz Natsu. Forum chronione Prawami Autorskimi.




BANNERY




BFF




BUTTONY

TOPLISTY