Temat: [Nevadur] Rangi Wilkołaków Wto Lis 27, 2012 9:12 pm
Hierarchia
Rangi w Nevadur:
PRZYWÓDCA WATAHY / PRZYWÓDCZYNI WATAHY
Od razu zaznaczę, że nie wybiera się Przywódczyni, zwykle Wilkołakami rządzi Przywódca, a jego partnerka mu w tym pomaga. Jeśli zginie wtedy, a i owszem ona przejmuję władzę. Oczywiście jeśli nie ma kompetencji na to stanowisko zostaje usunięta, a rada starszych i podwładni wybierają nowego władcę. Czy są jakieś ograniczenia? Ano, Przywódcą nie może zostać Wilkołak Przemieniony. Jakieś znaki charakterystyczne? Brak takowych. Ograniczenia: z rodziny królewskiej. Limit Miejsc: 0/2 Bonus rangowy: Przywódca jest w stanie nagiąć inne wilkołaki do swojej woli i czytać w myślach.
MORDERCZY KSIĄŻĘ / MORDERCZA KSIĘŻNICZKA
Innymi słowy dzieci pary rządzącej. Mogą zostać następcą/następczynią, ale gdy rodzice stwierdzą, że się nie nadają są po prostu odsuwane od władzy. Bywały i przypadki, że wybierano kogoś niespokrewnionego. Nie mają żadnych mocy, ale za to ich znakiem rozpoznawczym jest medalion z łbem wilka, który w obecności ojca bądź matki drga.
Ograniczenia: z rodziny królewskiej
Limit miejsc: 0/2 /wolne
Bonus rangowy: Wyczuwają dzięki medalionowi z daleka rodziców.
PRAWA RĘKA PRZYWÓDCY
Tak, mowa o zastępcy, który kiedy przywódca jest nieobecny bierze jego obowiązki na siebie i zajmuje się królestwem aż do powrotu władcy. Doradza, pomaga, robi wszystko o co poprosi go przywódca. Zwykle prawą ręką zostaje ktoś bliski aktualnemu rządzącemu.
Ograniczenia: z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
Limit miejsc: 0/1 /wolne
Bonus rangowy: Rodzinna telepatia. Potrafią zlokalizować miejsce w którym przebywa jakikolwiek inny wilkołak bez najmniejszego problemu.
RADA STARSZYCH
Wszystkie stare, mądre i co najważniejsze doświadczone wilki w niej zasiadają. Nie mają władzy, ale są powszechnie szanowane. Udzielają rad władcy, a czasami i zwykłym wilkołakom (najczęściej za opłatą).
Ograniczenia: z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
Limit miejsc: 0/10
Bonus rangowy: Potrafią raz na dzień przez dotknięcie poznać przeszłość i myśli osobników.
KONSUL
Szanowany członek arystokracji zajmujący się właściwie wszystkim. Bardzo sławny, dba o miasto i mieszkańców. Jego majątek jest ogromny, zdarzało się że nawet przywódca pożyczał od niego pieniądze.
Ograniczenia: z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
Limit miejsc: 0/2 /wolne
Bonus rangowy: Jego mocą jest niezwykła wręcz perswazja. Jest w stanie namówić tych ze słabą siłą woli do tego co mu przyjdzie do głowy.
AMBASADOR PAZURÓW / AMBASADORKA PAZURÓW
Wilkołak, który spotyka się z innymi ambasadorami by obgadać różne ważne sprawy. Często jest wysyłany na jakieś spotkania na które najzwyczajniej w świecie nie chcę się wybrać władcy. Ambasador musi dobrze komunikować się z innymi rasami, a także znać najważniejsze informacje. Ograniczenia: z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
Limit miejsc: 0/3 /wolne
Bonus rangowy: Jego mocą jest przywołanie wilka, który przenosi informacje bądź walczy dla swego pana.
ARYSTOKRATA / ARYSTOKRATKA
Członkowie arystokracji, posiadający też prawa ale już takie jak różnego rodzaju wyższe rangi.
Ograniczenia z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
Limit Miejsc: nieograniczone
Bonus rangowy: Potrafią namawiać zwierzęta do walki za nich przez pięć postów. Do następnego użycia muszą upłynąć trzy posty.
PREFEKT GWARDII
Czyli dowodzący armią przywódcy. Jest to wilkołak, acz zdarzały się też przedstawicielki płci pięknej na tym stanowisku. Jego bądź jej znakiem rozpoznawczym jest złoty pierścień, który w dniu otrzymania rangi dostają od samego władcy.
Ograniczenia: z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
Limit miejsc: 0/1 /wolne
Bonus rangowy: Jego mocą jest wskrzeszenie nieżywych wojowników, którzy po pięciu postach znowu umierają. Ponowne użycie po czterech postach.
KIEŁ
Wilkołak walczący w wojsku przywódcy. Są wybornymi jak sama nazwa wskazuje wojownikami. Odporni na ból, zadziwiająco szybcy i silni.
Ograniczenia: z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji lub nobilitowany.
Limit miejsc: nieograniczone
Bonus rangowy: Posiadają tak zwany `Szał` w czasie którego nie mogą być zranieni. Trwa on trzy posty, a użyć go można ponownie po trzech postach.
ZWIADOWCA
Przeczesuje tereny królestwa i informuje o napotkanych zagrożeniach bądź innych ciekawych informacjach przywódcę. Zwykle poruszają się w grupach trzyosobowych albo w parach.
Ograniczenia: ze stanu Nobilitowanego
Limit miejsc: nieograniczone
Bonus rangowy: Niewidzialność przez trzy posty. Ponowne użycie po dwóch.
SZPIEG
Podsłuchuje, plotkuje, wie o wszystkim! A potem po zdobyciu informacji spisuje raport i przekazuje go prawej ręce przywódcy. Gdy ten uzna jego pracę za dobrą trafia ona do władcy, który najlepszych szpiegów sowicie nagradza.
Ograniczenia: brak
Limit miejsc: 0/4
Bonus rangowy: Niewidzialność tak jak u ZWIADOWCY, ale przez pięć postów. Ponowne użycie po trzech.
ASASYN
Zabija na zlecenie przywódcy i innych wilkołaków. Niezwykle cichy, spokojny, mistrz w skrytobójstwie. Za swoją robotę otrzymuje opłatę oczywiście.
Ograniczenia z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
Limit miejsc: 0/3 /wolne
Bonus rangowy: Niezwykła celność i znajomość słabych punktów wroga.
MIESZKANIEC NEVADUR / MIESZKANKA NEVADUR
Taki tam zwykły, nic nie znaczący wilkołak.
Ograniczenia: z królewskiej rodziny lub wysokiej arystokracji.
Limit miejsc: nieograniczone
Bonus rangowy: Czuły węch
SPLUGAWIONY
Wilkołak przemieniony lub mający za rodziców splugawionych.
Ograniczenia: ze stanu nobilitowanego lub niewolniczego.
Limit miejsc: nieograniczone
Bonus rangowy: Potrafi używać telekinezy gdzie znajduje się jego Pan i czuły węch.
INNE
Czyli wasze propozycje, które możecie zamieszczać w KP możecie dodać jedną moc do aktualnych rang. Czy ją zaakceptujemy? Zobaczymy, na pewno dojdziemy do kompromisu.