IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Księga zaklęć

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Malcalen

Malcalen

Liczba postów : 227
Join date : 14/06/2013

Księga zaklęć  Empty
PisanieTemat: Księga zaklęć    Księga zaklęć  EmptyWto Cze 18, 2013 12:25 pm

Wstęp:
Magia. Nie każdy potrafi ją opanować, nie każdy włada wszystkimi
czarami danej kategorii. Nie każda postać może być doskonałym magiem. Niektórzy
pojęli jedynie część zaklęć, a inni całą kategorię.

Magia Ofensywna:

  • Kula ognia- Niewielka lecz doskonała kula żywego ognia. Sama
    kula nie zadaje dużych obrażeń ale w połączeniu z podpaleniem trafionego zadaje
    ona więcej DPSu
    Obrażenia: 2-5 DPSu + 20% szans na podpalenie
    Potrzebna Mana: 10
  • Błyskawica- Odpowiednie skupienie pozwala na wystrzelenie z
    palców wiązek błyskawic. Zadaje średnie obrażenia lecz wywołuje chwilowy
    paraliż. 
    Obrażenia: 5-10 DPSu + 10% szans na paraliż
    Potrzebna Mana: 20
  • Tańczące ostrza- Doskonały mag potrafi wywołać serię cięć na
    ciele przeciwnika. 
    Obrażenia: 10-15 DPSu
    Potrzebna mana: 30

Magia Defensywna:

  • Tarcza- Mag wytwarza wokół siebie tarcze która blokuje część
    DPSu
    Blokuje: 5-10 DPSu
    Potrzebna mana: 15
  • Tarcza umysłowa- Blokuje część ataków umysłowych. 
    Blokuje: 10-20 DPSu umysłowego
    Potrzebna Mana: 20
  • Zamrożenie- Powoduje zamrożenie przeciwnika na czas jednego postu.
    Potrzebna Mana: 30
  • Mignięcie- Teleportuje maga na niewielką odległość. (około 100 m)
    Potrzebna Mana: 20

Magia lecznicza:

  • Leczenie zwykłych ran- Natychmiastowo leczy lekkie rany. 
    Potrzebna Mana: 10
  • Leczenie zatruć- Wyciąga z ciała ok. 80% trucizny.
    Potrzebna Mana: 20
  • Leczenie zaklętych ran- Leczenie ran zadanych przez magię. 
    Potrzebna Mana: 40

Magia Przywołania

  • Przywołanie wilka- Natychmiastowo przywołuje wilka na czas 3 tur
    Wilk zadaje: 2-5 DPS'u na turę
    Potrzebna Mana: 15
  • Przywołanie Lodowego Golema- Przywołuje Lodowego golema na czas 5 tur.
    Golem zadaje: 30-40 DPS'u + 20% na przymrożenie (spowolnienie przeciwnika)
    Potrzebna mana: 120


Magia Osłabiająca

    Wrażliwość na ogień - Przeciwnik staje się wrażliwszy na czary ognia (otrzymuje więcej obrażeń)
    Potrzebna mana: 15
    Działanie: przeciwnik otrzymuje 5-10 więcej obrażeń od magii ognia



Księga Magii może być rozwijana. Jeżeli masz pomysł śmiało
pisz w odpowiednim dziale.
Powrót do góry Go down
 

Księga zaklęć

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Księga Artefaktów
» Księga Roślinności (zioła, przyprawy, trucizny itp.)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Istnienia - strefa gracza :: Księga Powstania :: Księga Istnienia-


Styl i ogłoszenie zostały wykonane przez Allameris. Za pomoc w kodzie pragnę podziękować Ashe.Kod w stopce jest autorstwa Konwers.

Właścicielką i pomysłodawczynią jest Allameris/Seiren Kuran. Współzałożyciele to Malcalen oraz Natsu. Forum chronione Prawami Autorskimi.




BANNERY




BFF




BUTTONY

TOPLISTY