IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Erin Lladre

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Erin

Erin

Liczba postów : 30
Join date : 19/04/2014

Erin Lladre Empty
PisanieTemat: Erin Lladre   Erin Lladre EmptyNie Kwi 20, 2014 8:21 pm





Miano:
Smocze: Raainara Voidstep
Ludzkie: Erin Lladre
Płeć: Kobieta
Wiek: 20/304 lat
Grupa: Draconis Czarny
Rasa: Draconis Czarny
Klasa: Łotrzyk
Ranga: Cień
Ranga dodatkowa: Iluzjonistka
Hierarchia: Arystokratka
Pochodzenie: Góry Claridad
Przydomek: „The Last Requiem”
Orientacja: Heteroseksualna
Rodzina:
  • Matka Nesenth;
  • Ojciec Nelarth (nie żyje);
  • Siostra Ashling;
  • Brat Glave;
  • Liczne rodzeństwo;
  • Szwagier Kaliban;
  • Szwagierka Anima
Wygląd

Wygląd: Erin to młodo wyglądająca, zgrabna kobieta. Ma wysmukłą twarz, nieco pociągłą z ostro zakończonym podbródkiem. Pełne oczy w kształcie migdałów zawsze ma mocno obrysowane czarnymi cieniami i kredką do oczu, powiększając je dodatkowo i nadając ostrości rysom twarzy. Oczy same w sobie są kolory błękitnego, aczkolwiek to nie jest ich naturalna barwa (naturalna barwa jest nieznana, zmieniły się prawdopodobnie pod wpływem magii). Oczy wieńczą mocno zarysowane brwi. Szczupły nos nieco uplastycznia jej rysy twarzy, nadając minimalnej delikatności. Pełne usta z cieńszą górną wargą zawsze są umalowane w ciemny kolor, najczęściej bordowy lub ciemny brąz, niemalże czarny, albo właśnie w czystą czerń. Ma krótkie, czarne włosy, „obcięte na chłopaka”.

Ubiór: Erin to typowy gotycki złodziejaszek. Przez głowę ma przerzucony szal, tworząc coś na kształt kaptura. Reszta szala spływa przez oboje ramion w dół, przypominając w cieniu coś na kształt peleryny. Z przodu, na szyi także ma go nieco, może go w każdej chwili zaciągnąć na twarz i ją osłonić przed ewentualnymi ciekawskimi. Nosi gotycką bluzkę na kształt gorsetu na ramiączka, ramiączka przymocowane są na stalowe kółka. Jest w kolorze czarnym, sznurowana z przodu. Na to ma narzuconą bluzkę z cienkiego, prześwitującego materiału, zazwyczaj spadającą z jednego ramienia (zazwyczaj prawego, przywykła). Na szyi zawsze wiszą przynajmniej dwa naszyjniki, albo naszyjnik i korale. Nie wyglądają na kosztowne, naszyjnik zazwyczaj wykonany jest z rzemieni, korale zawsze w kolorze czarnym. Na rękach nosi długie rękawice, nakładane również na bluzkę. Rękawice sięgają łokci i nie mają palców, są w kolorze czarnym. Na ręce nieco pod kostkami mają wycięte kwadraty. Na nogach nosi ciemne, obcisłe spodnie, także czarne, otoczone przechylonym paskiem przytrzymującym półprzeźroczystą, ściętą z prawej do lewej chustę. Chusta kończy się na wysokości połowy ud i jest ciasno owinięta, nie zawadza w walce, jest z pół-elastycznego materiału. Stopy ma obute w skórzane buty, także czarne, sięgające mniej-więcej kolan, z odwiniętymi cholewami. Mają one cienką podeszwę, co ułatwia bezszelestne poruszanie się.

Smocza forma: Forma smoka Erin nieco odcina się od typowych, czarnych Draconisów. Mierzy 17m, jej łuski nie odstają za bardzo od linii ciała, umożliwiając osiodłanie jej bez większego problemu. Jej szyja, brzuch są pokryte czymś na wzór czarnego futra, ale łapy i grzbiet są pokryte łuskami. Cechą różniącą ją od innych smoków jest fakt, że zamiast jednej pary skrzydeł, posiada ich trzy. Te najbliżej łba są największe, zaraz pod nimi są mniejsze, a najmniejsze znajdują się tuż koło ogona. Bardziej niż smocze skrzydła, budową przypominają anielskie. Gdy mowa o ogonie, jest całkiem pokryty łuskami i ma długość równą mniej-więcej długości połowy całego ciała i nie jest niczym zakończony. Z głowy wyrastają jej trzy rogi, jeden z czubka i skierowany jest w tył, lekko wygięty w górę oraz dwa pozostałe wyrastające po dwóch stronach idące w tył i wygięte w górę. Spod powiek pokrytych łuskami wyglądają błękitne, fosforyzujące oczy. Potrafi stanąć na dwóch, umięśnionych, tylnich łapach i normalnie z nich korzystać, ale łapy przednie również nie pozostają niczego sobie. Szpony na nich ulokowane potrafią bez problemu zadać śmiertelne obrażenia, jeśli nie gorsze.

Atrybuty

Siła: 4 (+2)
Reakcja: 8
Obrona: 3 (+2)
Zwinność: 8
Spostrzegawczość: 9
Inteligencja: 5 (+1)
Szybkość: 8

Umiejętności


Bojowe:
  • Posługiwanie się obuchami I bronią białą
  • Walka wręcz
  • Akrobatyka
  • Przyswajanie magii

Pozostałe:
  • Ukrywanie się
  • Pływanie


Zaklęcia/Moce


Zaklęcia:
Wykrywanie przedmiotów – w okręgu około 15 metrów potrafi wykryć wartościowe przedmioty (jak biżuteria, złoto, klejnoty, ale także ważne listy czy dokumenty, które są wiele warte). Przedmioty takie w jej oczach zaczynają lekko błyszczeć i fosforyzować na niebiesko. Trwa jedną turę.
Szybkość – pozwala na o wiele szybsze poruszanie się, nie tracąc przy tym dokładności (czyli np.: szybsze bieganie, sprawniejsze posługiwanie się wytrychami, szybsze cięcia, szybciej wykonywane akrobacje, etc). Po użyciu trwa trzy tury.
Precyzja – pozwala na błyskawiczne namierzenie celu i bezbłędny strzał z łuku, jak i o wiele łatwiejsze wychwycenie słabych punktów przeciwnika i trafienie w nie, ogółem poprawia celność.
Zaklęte strzały – przed rzuceniem zaklęcia wymaga wybrania jednego z żywiołów. Po wybraniu ognia, wody, ziemi lub powietrza, nakłada wybrany element na strzałę, przy czym strzały wodne mogą zgasić małe płomienie (max pochodnie), ogniste mogą podpalić olej i inne łatwopalne przedmioty, powietrzne mogą przyjąć jakąkolwiek temperaturę (np. -100 stopni albo 100 stopni Celsjusza), a ziemne powodują miejscowy paraliż (maksymalnie 10 cm wokół strzały, paraliż trwa 3 tury).
Moce:
Częściowa zamiana w smoka – na ciele pojawiają się łuski, skóra nieco twardnieje, podnosząc nieznacznie jej wytrzymałość. Może w tym czasie także wytworzyć skrzydła (jedną parę) by móc latać i ogon do ewentualnego ataku lub ogłuszenia.
Przyswojenie magii – dzięki tej umiejętności w nieznacznym stopniu może używać zaklęć z zakresu żywiołów podstawowych (ogień, woda, ziemia i powietrze), umożliwia wzmacnianie zaklęciami broni (głównie strzał, jednak to samo może zrobić ze sztyletami czy inną bronią). Ogień zwiększa temperaturę, powietrze ją zmniejsza, woda uniemożliwia przeciwnikowi łatwe wyleczenie się i ew powoduje małe krwotoki, a ziemia zwiększa wytrzymałość broni i ewentualnej zbroi.

Magiczne przedmioty

Primal stone – kamień przypominający nieco płaski opal. Podczas walki mogę go bezpiecznie uaktywnić dwukrotnie, zatrzymując czas na okres jednej tury. Każda kolejna próba użycia w jednej walce może zakończyć się niepowodzeniem albo rozległymi obrażeniami obrażeniami wewnętrznymi, krwotokami, etc.), aczkolwiek równie dobrze może nic się nie stać (jest to całkowicie losowe).

Profesje
  • Szpiegostwo
  • Skrytobójstwo
  • Językoznawstwo
  • Łucznictwo


Wierzchowiec

Nie ma potrzeby, wystarczy jej możliwość zmiany w smoka.

Ekwipunek
  • dwa proste sztylety
  • Łuk
  • Strzały (15 sztuk)
  • Grappling hook (coś w stylu obucha z przekręcaną na dwie strony rączką – przekręcenie w jedną stronę powoduje wyciągnięcie liny lub haka, przekręcenie w obie (w odpowiedniej kolejności) rozwija linę i wysuwa hak)
  • Łom
  • 2 wytrychy


Posiadłość

Zazwyczaj chadza własnymi ścieżkami, nie ma żadnego zakwaterowania.

Charakter

Erin z natury jest spokojna i niezwykle opanowana. Ma cierpliwość do nawet najmniejszych rzeczy i drobnostek. Niezwykle dba o swój złodziejski honor i dumę. Nie toleruje wyzwisk w jej stronę: takie osoby giną w niewyjaśniony sposób, w niewyjaśnionych sytuacjach. Nie, oczywiście, że nie dopada ich od razu, czeka na odpowiedni moment i sytuację, choćby miało to trwać latami. Niezwykle pamiętliwa. Za hojność wynagradza uczciwością, za oszustwo odpłaca się tym samym. Nie uznaje pojedynków. Nienawidzi zabijać, robi to tylko w ostateczności. Pewna siebie, ale nie butna. Zawsze czujna, wydaje się przez to często, że ma oczy wokół głowy. Nigdy nie zabiła żadnego zleceniodawcy, choćby miał by być kolejnym zleceniem. Stała w postanowieniach. Nigdy nie ryzykuje własnym życiem, woli uciec z pola walki albo poddać zlecenie. Dba bardziej o siebie niżeli cokolwiek innego, egocentryczna. Bezuczuciowa, nie potrafiąca współczuć, zimna. Typowy samotnik, nie przepada za dużym towarzystwem, dopuszcza do siebie maksymalnie po 3-4 osoby w jednym czasie.

Historia

Na temat historii Erin można dowiedzieć się jedynie od niej samej. Z zasady zazwyczaj pracuje sama. Z zasady, co nie oznacza zawsze. Wiadomo o niej tyle, że ma liczne rodzeństwo i z jakiego rodu pochodzi. Jej cała przestępcza działalność okryta jest wieloma legendami i nie wiadomo, które z nich są prawdziwe, a które jednak tylko zmyślone. Wszystkie swoje zlecenia zna tylko i wyłącznie Erin: jej historia jest bardziej zagmatwana niż historia Starożytnej Grecji. Legendy to wszystko, co po sobie pozostawia…

Legendy i nieświadomych, ogłuszonych ludzi opowiadających o dziwnym zimnie w jej pobliżu…
Powrót do góry Go down
Natsu

Natsu

Liczba postów : 180
Join date : 28/08/2013
Skąd : Skądś, to na pewno.

Erin Lladre Empty
PisanieTemat: Re: Erin Lladre   Erin Lladre EmptyPon Kwi 21, 2014 6:45 am

Dobra, wygląd w porządku, dane też...Wszystko się zgadza.
Masz moje błogosławieństwo i AKCEPT.
Powrót do góry Go down
 

Erin Lladre

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Glave Lladre
» Ashling Shagul (Lladre)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Istnienia - strefa gracza :: Lista Obywateli :: Karta Postaci :: Postacie Specjalne-


Styl i ogłoszenie zostały wykonane przez Allameris. Za pomoc w kodzie pragnę podziękować Ashe.Kod w stopce jest autorstwa Konwers.

Właścicielką i pomysłodawczynią jest Allameris/Seiren Kuran. Współzałożyciele to Malcalen oraz Natsu. Forum chronione Prawami Autorskimi.




BANNERY




BFF




BUTTONY

TOPLISTY