IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Glave Lladre

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Glave

Glave

Liczba postów : 45
Join date : 20/04/2014

Glave Lladre Empty
PisanieTemat: Glave Lladre   Glave Lladre EmptyNie Kwi 20, 2014 11:23 pm





Miano Smocze: Glave Voidstep
Miano Ludzkie: Henir Lladre
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 329 lat, wygląda na 24
Grupa:  Draconis Czarny
Rasa: Draconis
Klasa:  Kapłan Ciemności
Ranga: Arystokrata
Ranga dodatkowa: Lament
Hierarchia: Arystokracja
Pochodzenie: Góry Claridad
Przydomek: -brak-
Orientacja: Hetero
Rodzina:
  • Matka Nesenth;
  • Ojciec Nelarth (nie żyje);
  • Siostra Erin i Ashling;
  • Liczne rodzeństwo;
  • Szwagier Kaliban;
  • Szwagierka Anima
Wygląd
Wygląd Glave'a bez wątpienia przyciąga uwagę. Jest dość wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną o przystojnej twarzy i pewnym spojrzeniu podkreślonym kpiącym uśmieszkiem. Jego włosy podzielone są na dwa różne kolory czerni i o wiele jaśniejszego odcienia, podchodzącego pod biel. Prawa strona jego włosów to ułożona w długą czarną grzywkę i puszczona wolno maska zasłaniająca połowę jego twarzy. Lewa strona zaś jest całkowicie inna, będąc w o wiele jaśniejszym odcieniu i ułożona do tyłu w długi kucyk, który sięga do jego pleców. Twarz Glave'a szokuje jeszcze bardziej; jego prawe oko zniknęło i zostało zastąpione przez długą, spiczastą bliznę, która dociera do grzbietu jego nosa,a wokół lewego oka przechodzi szpiczasty, krzywy tatuaż. Jego lewe oko pozostaje jednak niezmienne, nadal pozostając żółte-złote z gado-podobną źrenicą

WYGLĄD GRAFICZNIE


Nosi on długą jasną pelerynę z wysokim ciemnym kołnierzem z obręczą, wystylizowaną na wzory tygrysa, naokoło wspomnianego kołnierza. Pod peleryną nosi jasną koszulę ze zwiniętymi mankietami i kołnierzem, który dociera do prawie całej jego szyi. Na koszuli leży ciemny kitel przypominający literę "Y" z kilkoma okręgami ułożonymi pionowo do centrum "Y", zanim kształt rozdziela się. Kitel sięga na dół do jego łydek, przechodząc przez jego pas, z innymi podobnymi szarfami, również schowanymi pod pasem. Glave nosi też parę jasnych spodni pod szarfami, oraz zbrojonych żelazem butów z paskiem przy centrum oraz poszarpanymi wzorami na końcówkach. Wszytko utrzymano w czarno-szarych kolorach.


Smoczy wygląd:
Glave jest mrocznym smokiem, pokrytym ciemnymi, okrągłymi łuskami, zdobionymi spiralnymi, ciemno-czerwonymi oznaczeniami. Dolna część ciała, szczególnie brzuch, wewnętrzna strona ogona oraz nóg jest jaśniejsza i wydaje się być dość gładka. Posiada nieostrą, zaokrągloną głowę z czterema, dużymi, wydłużonymi płytami rozszerzającymi się w tył oraz wyblakłe, paciorkowate oczy. Jego usta pełne są ostrych  zębów, a poniżej jest wydłużony występ wskazujący w dół. Skrzydła składają się z płyt pokrywając całe ciało, które mają przypominać ptasie pióra. Jego masywny ogon dzieli się na dwa na jego końcu, gdzie ciemne płyty znikają i ma on podwójnie występujące żądło.
Jeśli uważa się, że jego siostra jest spora to dla niego odpowiednim określeniem będzie olbrzym. Posiada 100m długości z ogonem, szerokość ok. 40m i wysokość niemal 55m. Skrzydła rozciągają się na 250m szerokości czyli ok. 100m jedno. W dodatku jego potężne kończyny są zbudowane by mógł stać zaledwie na tylnych nogach, chociaż stanie na czterech nie jest też problemem.
WYGLĄD GRAFICZNIE



Atrybuty

Siła: 10 (+2)
Reakcja: 5
Obrona: 5 (+2)
Zwinność: 6
Spostrzegawczość: 5
Inteligencja: 6 (+1)
Szybkość: 8

Umiejętności

Bojowe:
  • Walka wręcz i bronią długą
  • Odporność na magię
  • Akrobatyka
  • Odporność na ból
  • Znajomość sztuki rozbrojenia przeciwnika
  • Opanowanie magii burzy (czarna błyskawica)


Pozostałe:
  • Uwodzenie
  • Dedukcja
  • Wytrzymywanie z siostrami...
  • Szybka wspinaczka miejska (ala Parkour)


Zaklęcia/Moce

Zaklęcia:
Zionięcie - Glave nie jest tak pobłażliwy jak siostra - jego oddech zawsze idzie po całości. Może posyłać skumulowaną wiązkę czarnych błyskawic na znacznie większą odległość niż siostra i nie pozostawić nic na drodze ataku.
Uwięzienie - zaklęcie zamyka przeciwnika w piorunie kulistym i przez dwie tury razi go boleśnie uderzeniami czarnych błyskawic. Wymaga jednak wcześniejszego czystego uderzenia w przeciwnika. Zadziała nawet przez zbroję.
Błysk cienia - zaklęcie natychmiastowego przeniesienia. Pozwala Glave'owi przenieść sie z prędkością światła w dowolne miejsce, które teraz widzi. Jest wtedy szybki jak błyskawica i nie można go nawet zobaczyć. W momencie pojawienia się Glave'a uderza czarna błyskawica w danym miejscu. Może jednak używać tego góra co trzecią turę.
Opończa - zaklęcie wspomagające, Glave pokrywa na 5 tur ciało czarnymi błyskawicami sprawiając, że każdy kto go zaatakuje odniesie od nich pewne obrażenia.

Moce

Częściowa zmiana w smoka - poza pełną przemianą, Glave może sprawić, że na jego ciele pojawi się smocza łuska. Może zmienić tylko jedną kończynę (lub korpus), zwiększając tam obronę, wytworzyć smoczy ogon (około metra) służący do ataku bądź skrzydła.

Czarna Błyskawica - Magia podobna do jego siostry pozwala na wzmacnianie bądź wytwarzanie błyskawicy koloru czarnego. Mimo odmiennego koloru posiadają one dokładnie te same właściwości co normalne błyskawice. Ataki nimi mogą powodować poparzenia, odrętwienie mięśni, a nawet chwilowe do całkowitych paraliżów. Zazwyczaj w czasie walki Glave wzmacnia ręce i nogi pokrywając je aurą czarnych błyskawic, ae nic nie stoi na przeszkodzie by użyć tego na broni. Używanie magii powoduje nagromadzenie w okolicy czarnych chmur i powstawanie burzy, która powoduje jedynie wyładowania atmosferyczne bez deszczu. Glave nazywa to zjawisko Halą Grzmotów.

Pożeracz -umiejętność Kapłana Ciemności polegająca na siłowym wysysaniu mocy magicznej. Każdy dotyk Glave'a powoduje wyssanie części magii z dotkniętej osoby. Dotyk działa nawet przez materiał i zbroje.

Magiczne przedmioty


  • Berło Złotej Mantykory -Zmiennokształtna broń i ozdoba godna dżentelmena. Legendarny symbol władzy nad mitycznymi mantykorami - pozwala je okiełznać i "udomowić" ale to zaledwie pierwiastek jej mocy. Przybiera kilka form o podobnej stylistyce. Stałe elementy to złoty trzon, srebrne ostrze i błękitny kryształ u górnej części. Potrafi być: podstawową krótką włócznią (1m), halabardą (dłuższy trzon i większe ostrze - długość 2m), kosą (długość 2m, długość ostrza 1,2m), toporem (długość 1m, ostrze profilowane na trójkąt 30cmx30cmx42cm) lub po prostu gustowną laską zdobioną kryształem. W dodatku posiada jedną potężną moc - dotknięcie ostrzem pozwala na wydanie jednego rozkazu danej osobie, która musi go bezwzględnie spełnić. Nie może go zmusić do zaatakowania samego siebie ale potrafi sprawić by osoba zrobiła coś nawet wbrew swojemu charakterowi lub zasadom.

  • -Draig -smoczy pancerz na ręce i nogi. Obejmuje zaklętym żelazem przedramiona i golenie noszącego go. Zbroja jest zaklęta by nie poddać się żadnym ostrzom, co czyni ją odporną na broń białą. Wliczają się w to też strzały ze stalowymi grotami. Jest jednak zwykłym kawałkiem blachy dla młotów i obuchów, jak i broni nie zawierającej ostrzy.

    Profesje
    • Poezja
    • Poszukiwanie przygód
    • Służba wojskowa: gwardia cesarska
    • Skrytobójstwo


    Wierzchowiec

    "-Przepraszam, co? Jestem smokiem, do cholery!" to zazwyczaj mówi, gdy jest pytany o wierzchowca.
    Mimo to posiada jednak pupilka, który można uznać za alternatywny środek transportu. Jest to mityczne stworzenie, nie spotykane na dzisiejszym świecie i owiane setką legend - Orion's Manticore czyli Mantykora Oriona, zwana Nocną. Dla nieoczytanych, Mantykory pochodzą z innego świata, są potężnymi istotami magicznymi i obiektem kultu starych religii. Są przeciwieństwem Sfinksów, duchów światła i umysłowego oświecenia. Uosabiają ciemność i zakazaną wiedzę, posiadają też kontakt ze światem zmarłych, bogów i przeklętych dusz. Kiedyś krążyło przeświadczenie, że tak jak swe nemezis zadają zagadki, których rozwiązanie gwarantuje posłuszeństwo, jednakże to tylko mit. Mantykory Oriona na pewno nie bawią się w te podchody, gdyż są zrodzone z mroku pierwotnego i naturalnego - nocy. Ich wierność można zaskarbić sobie jedynie kryjąc w sobie wielką ciemność. Ich jad jest absolutnym ewenementem w świecie. Kiedyś szczęśliwcy mogli się poszczycić zatrutymi jej toksyną ostrzami, które kładły ich wrogów na lata do łózek i powodowały okropną śmierć. Jad Mantykory Nocnej jest wybitnie podstępny - z początku nie daje żadnych zmian powoli wyniszczając system nerwowy i ośrodek odczuwania bólu. Dopiero kiedy nadejdzie pierwsza noc od "przyjęcia" ukąszony zostaje sparaliżowany na całym ciele poza twarzą, odczuwając jakby w jego ciało powoli wbijały się cienkie igły w każdy nerw. Od tamtej pory są tylko dwa sposoby na wyleczenie - trzeba zabić mantykorę, która go ukąsiła lub podać jad tejże mantykory jeszcze raz choremu o świcie.
    Mantykora Glave'a ma solidne końskie gabaryty. Proporcjonalna do niej rozpiętość skrzydeł i bardzo długi ogon skorpiona idealnie współgrają z jej ciemnoniebieskim futrem i starożytnymi symbolami. Rogi na pysku i lśniąca grzywa zroszona gwiazdami nadaje jej postaci piękna i grozy. Mimo iż jest samicą, jej lwia aparycja ze lśniącą grzywą wskazują na odmienną płeć. Mantykory nie zmieniają za bardzo wyglądu w wersji męskiej czy żeńskiej gdyż nie rozmnażają się płciowo a rodzą z ciemności serca i nienawiści. WYGLĄD GRAFICZNIE

    Ekwipunek

    • Sakiewka pieniędzy
    • Broń pod peleryną
    • Puginał



    Posiadłość

    Śpi gdzie chce, ale jego stałym miejscem zamieszkania jest zamek Dracon'har w Górach Claridad.

    Charakter

    Cóż można o nim powiedzieć... Trochę na pewno. Po pierwsze, nie jest do końca zdrowy na umyśle. Lubuje się w cierpieniu swych wrogów, ich bólu oraz wszelkich torturach psychicznych i fizycznych. Jakby nie wystarczyło to, że ma zwyczaj dosłownie zjadać swych wrogów (niekoniecznie w smoczej postaci). A skoro o tym mowa jest też dumnym smokiem. Uważa swoją rasę za wyższą od wszystkich innych, której przeznaczeniem jest niepodzielnie rządzić światem. Zwłaszcza Czarni, których nie ima się żadna magia. Między innymi dlatego nie lubi przebywać w ludzkiej formie jak i zadawać się z innymi rasami. Nie jest jednak podręcznikowym rasistą, ludzie to dla niego przekąski, toleruje też rasy wyższe. Z pobratymców najbardziej nie lubi czerwonych (szczególnie szwagra). Postawił sobie też za cel ochronę rodzeństwa i każdego smoka, który tego potrzebuje. Twierdzi, że to jego obowiązek nałożony poprzez siłę jaką posiada. Może i faworyzacja nie jest w porządku ale za priorytet stoi tu Volante. Z powodu jej małżeństwa z Kalibanem obserwuje ją (i go) szczególnie troszcząc się o jej dobro.
    Na pierwszy rzut oka oschły i dumny, a przy tym przebiegły i przerażający. Taki typowy zły gość, który zgarnia fandom wielbicielek. Często szuka zaczepki z kim popadnie, jednak nie walczy z byle kim. Chętnych do walki jest wielu ale niewielu walki godnych, jak często mówi. Trochę wybuchowy i podstępny, a w dodatku strasznie trudny do polubienia. Pewnie dlatego Ash na siłę szuka mu żony, która byłaby w stanie zadowolić go i jeszcze z nim wytrzymać. On osobiście ma na to wywalone.

    Historia

    Jednego dnia smoki zwane Voidstep, po splądrowaniu ostatniej wioski w okolicach Gór Claridad założyły swoje siedlisko. Tam przyszła na świat Ashling wraz z Glave'm, a niedługo później również i Erin. Smoki wracały tam raz po raz, gdy Nesenth musiała złożyć jaja. Glave nie lubił takiego wspominkowo-rodzinnego klimatu, który budził się wtedy w rodzicach. Katowany opowiadaniem matki o tym jak poznała ojca i jak tutaj przyszli na świat powodowało u niego bóle głowy. Liczne rodzeństwo sprawiło, że niemal nie zauważył zniknięcia jednej z sióstr. Ciężko przeżył śmierć ojca i postanowił zaopiekować się rodziną. Z tego względu spotkanie rodziny Shagul doprowadziło do wieloletnich walk. Jakby tego było mało przez Kalibana, przyszłego męża jego siostry stracił prawe oko. Nie muszę chyba mówić, że samemu związkowi był stanowczo przeciwny. A tym bardziej małżeństwu... Kiedy jego siostra odeszła w poszukiwaniu zabójców ojca, Glave ruszył jej śladem by mieć na nią oko.


Ostatnio zmieniony przez Glave dnia Czw Maj 15, 2014 9:01 pm, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
Malcalen

Malcalen

Liczba postów : 227
Join date : 14/06/2013

Glave Lladre Empty
PisanieTemat: Re: Glave Lladre   Glave Lladre EmptyPon Kwi 21, 2014 4:44 pm

-Dwa razy wspomniane o tej samej bliźnie, nie jest to jakieś ważne, ale dziwnie się czyta dwa razy o tym samym. Do tego, jak coś nie działają grafiki w linkach. 
-Ogranicz czasowo Błysk cienia, żebyś nie mógł nim "spamować".
-Każdą moc również sprecyzuj czasowo, bo kilka tur nie za wiele mówi MG, a to głównie jemu jest potrzebne. (uwięzienie proponuję na 2 tury, Opończę... Tutaj dam ci samemu wybrać, ale nie przesadzaj)
-Co do berła, to samo co wyżej, a nawet zaproponuję ci możliwość nie kontroli osoby, a wydania dowolnego polecenia, przestanie działać tylko gdy albo wykona rozkaz, albo mu się nie uda, oczywiście samobójstwo czy samookaleczenie nadal nie wchodzi w grę. 

Więc, oczywiście do poprawy.


EDIT

Akceptuję
Powrót do góry Go down
 

Glave Lladre

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Erin Lladre
» Ashling Shagul (Lladre)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Istnienia - strefa gracza :: Lista Obywateli :: Karta Postaci :: W Budowie-


Styl i ogłoszenie zostały wykonane przez Allameris. Za pomoc w kodzie pragnę podziękować Ashe.Kod w stopce jest autorstwa Konwers.

Właścicielką i pomysłodawczynią jest Allameris/Seiren Kuran. Współzałożyciele to Malcalen oraz Natsu. Forum chronione Prawami Autorskimi.




BANNERY




BFF




BUTTONY

TOPLISTY